443. W swoją, czy w partnera?

Opublikowano 5 lipca 2016 w kategoriach Wist .

  1. W swoją, czy w partnera?

 

Mecz, obie po, rozd. N, licytacja:

 

W N E S
nazwisko nazwisko nazwisko nazwisko
  1 Pas 2
Pas 2 (1) Pas
Pas 3 BA Pas Pas
pas      

 

  • Transfer nakazujący partnerowi ustosunkowanie się do pików

 

Partner zawistował 4. Rozgrywający pobił asem w dziadku i zagrał blotkę pik spod asa. Utrzymałeś się królem – rozgrywający dołożył 2, a partner 3. Jakim jest Twoje następne zagranie? Ręce Twoje (N) i dziadka (S):

 

 

 
KW

W964

KD1062

D9

 

  A97

A1053

953

A65

 

Ryszard Kiełczewski

About

Zawodnik, trener, działacz, wybitny publicysta brydżowy. Wielokrotnie powoływany na stanowisko trenera-selekcjonera juniorów, pełnił funkcję kapitana reprezentacji Polski Juniorów na Mistrzostwach Europy. Jest pierwszym trenerem w Polsce, który uzyskał pierwszą klasę trenerską (1987).


Komentarze

  • Michał Kalita
    13.07.2016 08:54:42

    Generalnie nawet bez sygnału, jak partner z max. 4 pc (miał 5 ale to przez to że otwarcie było krzywe) chodzi w swoje, to musi mieć powód. Zresztą A karo mu się już partnerowi w zasadzie nie mieści jak poszedł małą blotką trefl a RGR ma koło 9 lew jak partner nie ma K trefl.
    BTW: Widać jak otwieranie z „ładnych 11” na 5332 i dwóch dziesiątkach prowadzi do rozjazdu.
    BTW2: Dlaczego w pierwszej lewie nie wyrzuciliśmy D trefl?

Dodaj komentarz


Shortlink: