784. Wybierz właściwy algorytm…

Opublikowano 20 grudnia 2020 w kategoriach Rozgrywka .

Rozwiązanie:

  1. Kontrakt będzie możliwy do wygrania, jeśli będziemy w stanie wyrzucić jednego kiera na pika. Będzie to możliwe w przypadkach, kiedy kara podzielą się 2-2, wtedy piki mogą dzielić się dowolnie, byle nie do zera, lub przy podziale kar 3-1, przy dłuższych karach będą co najmniej 4 piki. Algorytm naszych poczynań powinien być następujący: pierwszego kiera przepuszczamy, nawet jakby S przejmował damę królem (i dlatego piki nie mogą się dzielić do zera), drugiego bijemy, zgrywamy króla karo, a następnie asa (sprawdzamy, czy nie dzielą się 2-2), po czym zabieramy się za piki. Jeśli zastaniemy wygrywający układ, to sobie zapiszemy za wygranego szlemika. Jeśli nie – zapiszą sobie przeciwnicy.

About

Zawodnik, trener, działacz, wybitny publicysta brydżowy. Wielokrotnie powoływany na stanowisko trenera-selekcjonera juniorów, pełnił funkcję kapitana reprezentacji Polski Juniorów na Mistrzostwach Europy. Jest pierwszym trenerem w Polsce, który uzyskał pierwszą klasę trenerską (1987).


Komentarze

  • Lukasz
    30.12.2020 12:19:48

    Brakuje karty w dziadku

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


Shortlink: