UCZMY SIĘ NA BŁĘDACH |
||
31.10.2004 |
Licytacja 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W turnieju teamów otrzymałeś rękę:
Przeciwnik po prawej otworzył licytację odzywką
1 Możesz wejść spokojnie 2 Przy stole zawodnik z podaną ręką miał jednak w arsenale konstruktywne wejście z przeskokiem w przedziale 13-16 PC. I skwapliwie z niego skorzystał. I stał się graczem, bowiem cała licytacja przebiegła jak niżej:
Po wykryciu dziadka szczęście rozgrywającego nie było pełne. Całe rozdanie bowiem wyglądało:
3
Na marginesie uwaga: konstruktywne wejście kolorem, szczególnie młodszym, powinno być poparte dobrą jakością koloru. Tymczasem – jak widać na podanym przykładzie niektórzy słowo konstruktywne odnoszą wyłacznie do “Miltonów”.
Ryszard Kiełczewski |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szkoła |