CZY UMIESZ ROZGRYWAĆ ? |
|||||||||||||||||||||
30.01.2009 |
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
254. W gra 6 ![]() ![]()
Rozwiązanie:
|
|||||||||||||||||||||
254. W gra 6
254. Jeśli piki nie podzielą się 2-2 będziesz musiał spróbować wyrzucić
przegrywające trefle na kara. By to się mogło udać musisz zastać przy
3-ch pikach 4 kara. By nie pominąć tej ostatniej szansy należy bezwzględnie
zagrać asa i blotkę pik do króla. Jeśli 3 piki ukażą się u N wtedy to
zabezpieczenie okaże się zbędne. Zagrasz asa karo i karo do 10-ki i spróbujesz
wyrzucać trefle na kara. Jeśli jednak 3 piki ukażą się u S, to zagrasz
karo do 9-ki, zgrasz asa i po wejściu kierem do stołu będziesz grał
kara. A dlaczego impas waleta karo? Bo walet będzie dwa razy częściej w
czterech kartach koloru niż w dwóch. A jeśli po nieprawidłowym
rozegraniu pików spróbujesz ostatniej deski ratunki za pomocą impasu damy
kier, to N może zniweczyć twoje poczynania podkładając tą kartę w
pierwszej lewie tego koloru, co pozbawi cię niezbędnego dojścia. |
|||||||||||||||||||||
|