443. W swoją, czy w partnera?

Opublikowano 5 lipca 2016 w kategoriach Wist .

Rozwiązanie:

Chylę czoło przed potwierdzeniem wistu w tym rozdaniu. Gdyby partner nie chciał kontynuacji trefli, dołożyłby większego pika, a nie najmniejszego.

 

Całe rozdanie:

  D10642

KD8

A74

108

 
KW

W964

KD1062

D9

  853

72

W8

KW7432

  A97

A1053

953

A65

 

PS.

                        Tymczasem w obserwowanym meczu na BBO, E poszedł w swoje kara wypuszczając kontrakt.


About

Zawodnik, trener, działacz, wybitny publicysta brydżowy. Wielokrotnie powoływany na stanowisko trenera-selekcjonera juniorów, pełnił funkcję kapitana reprezentacji Polski Juniorów na Mistrzostwach Europy. Jest pierwszym trenerem w Polsce, który uzyskał pierwszą klasę trenerską (1987).


Komentarze

  • Michał Kalita
    13.07.2016 08:54:42

    Generalnie nawet bez sygnału, jak partner z max. 4 pc (miał 5 ale to przez to że otwarcie było krzywe) chodzi w swoje, to musi mieć powód. Zresztą A karo mu się już partnerowi w zasadzie nie mieści jak poszedł małą blotką trefl a RGR ma koło 9 lew jak partner nie ma K trefl.
    BTW: Widać jak otwieranie z „ładnych 11” na 5332 i dwóch dziesiątkach prowadzi do rozjazdu.
    BTW2: Dlaczego w pierwszej lewie nie wyrzuciliśmy D trefl?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


Shortlink: