473. Porachuj we właściwej porze…

Opublikowano 26 lutego 2017 w kategoriach Wist .

Rozwiązanie:

Oczywiście bijesz asem i…? Policz lewy rozgrywającego – 3 w pikach (S musi mieć asa pik), 6 w kierach, karo i przebitka karo (gdyby S miał drugą damę karo prawdopodobnie nie kładłby króla, bo miałby potencjalną zrzutkę kara na pika) – to już 11 lew. Jeśli przy tym rozgrywający będzie posiadał damę trefl, to nie ściągając asa w tym kolorze możesz już na niego nie wziąć. Dlaczego – zapytasz? Popatrz na całe rozdanie:

  KD42

A96

K4

K862

 
987

D

W10872

10975

  W1065

754

A94

AW4

  A3

KW10832

D53

D3

 

Po przebiciu kara i pociągnięciu pozostałych kierów dojdzie do 4-kartowej końcówki, w której w stole będą 4 piki, a co Ty będziesz trzymał?


About

Zawodnik, trener, działacz, wybitny publicysta brydżowy. Wielokrotnie powoływany na stanowisko trenera-selekcjonera juniorów, pełnił funkcję kapitana reprezentacji Polski Juniorów na Mistrzostwach Europy. Jest pierwszym trenerem w Polsce, który uzyskał pierwszą klasę trenerską (1987).


Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


Shortlink: