360. Jest dobrze, nie zepsuj
Opublikowano 29 marca 2012 w kategoriach Rozgrywka .
Jest dobrze, nie zepsuj
360. Rozgrywasz 4 ♥ po wiście asem pik, a następnie ♥ 5-ką. Kolory dzielą ci się przychylnie. Nie schrzań tej rozgrywki.
♠ 7 ♥ AK72 ♦ D762 ♣ AK65 |
|
♠ D842 ♥ DW1096 ♦ 84 ♣ 72
|
Rozwiązanie:
360. Mamy zaledwie dwie boczne lewy. Wynika z tego, że musimy wziąć 7 lew atutowych. Szansa bowiem na to, że w karach lub pikach odpadnie trzeci AK wymaga nie tylko zgadnięcia w którym kolorze ta okoliczność zachodzi, ale także podziału kierów 2-2. Za dużo szczęścia naraz. Dużo większą szansą jest próba wzięcia 7-miu lew atutowych. W tym celu drugą lewę musimy wziąć w stole. Potem trzeba będzie tylko uważać, by nie nadbito nam trzeciego trefla, którego musimy przebić 6-ką kier. Pozostałe lewy weźmiemy przebijając czarne kolory najwyższymi atutami. Puszczenie kiera do ręki, będące próbą wyłapania 8-ki kier, ustawi nas w złej ręce i niemożliwe będzie wykonanie opisanej rozgrywki.
Komentarze