393. Niech pomagają do końca
Opublikowano 1 grudnia 2012 w kategoriach Rozgrywka .
393. Niech pomagają do końca
Rozgrywasz 4♠. Tym razem wistujący przeciwnik był twoim przyjacielem. Zaciął bowiem asem kier. Przebiłeś i zagrałeś asa pik. Jak rozgrywasz, jeśli do koloru nie dołożył N, a jak kiedy S?
♠ AW108643 ♥ – ♦ 542 ♣ AW3 |
|
♠ 9752 ♥ KD105 ♦ AD ♣ K52 |
Rozwiązanie:
393. Jeśli do koloru nie dołoży N, to zagrywamy asa i króla trefl, na króla kier usuwamy trefla, przebijamy trefla i wpuszczamy S pikiem pokazując równocześnie karty. Jeśli natomiast do koloru nie dokłada S, to gramy karo do asa, zgrywamy obie figury kierowe usuwając z ręki kara, przebijamy karo, wchodzimy treflem do stołu i przebijamy ostatniego kiera. Następnie wpuszczamy N pikiem także pokazując karty.
Shortlink:
Komentarze