- 749. Obłożyć maksymalnie…,
- 748. Nie wyłączać mózgu…,
- 883. Da się wydedukować?,
- 882. Tempo…,
- 881. Użyć cały potencjał…,
- 880. Nie pomagaj przeciwnikowi…,
- 747. Pozbierać swoje…,
- 879. Trzeba coś założyć…,
- 742. Oszczędzać czas…,
- 745. I co on chciał przez to powiedzieć?,
- 744. Potrzeba szczęścia….,
- 743. Zagranie omijające…,
- 741. Zagrasz lepiej niż WK 24?,
- 879. Eksperyment w licytacji, eksperyment w rozgrywce…,
- 740. Nie do wymyślenia?,
- 739. Swoich nie bijasz?,
- 738. Taki nieco trudniejszy Merrimac…,
- 737. Zastosować właściwe narzędzie…,
- 878. Co najpierw?,
- 877. Bez wsparcia nie wygrasz…,
- 876. Czy to się da odgadnąć?,
- 875. Jak ominąć paści?…,
- 736. Czy zagrasz jak Jacek?,
- 735. Eliminacja prosta…,
- 734. Trudne?,
- 733. Skomplikowane?,
- 874. Komu, komu, bo idę do domu…Komunikacja…,
- 873. Bądź ostrożny…,
- 872. Dasz radę?,
- 871. Slalom niespecjalnie gigant…,
- 732. Odkładanie na potem…,
- 731. Usprawiedliwiające mleko…,
- 730. Skarć niechlujstwo licytacyjne…,
- 729. Czy to jest wykonalne?,
- 870. Wygraj zawsze…,
- 869. Dostrzec groźbę…,
- 868. Bez prostactwa…,
- 867. Właściwa kolejność…,
- 728. Zadanie do wykonania…,
- 727. Czujność w pierwszej lewie…,
- 726. Polski sygnał górą…,
- 725. Czy to nie jest oczywiste?,
- 866. Czujność od początku…,
- 865. Coś trzeba wyrobić…,
- 864. Na przemoc nie ma rady…,
- 863. Impas dusi grę…,
- 724. Może jakiś manewr?,
- 723. Pierwszy wist – słabość jakiegoś wistu…,
- 722. Jak to zrobić?,
- 721. Przewiduj przyszłość…,