460. Impas duszą gry…

Opublikowano 27 kwietnia 2014 w kategoriach Rozgrywka .

Rozwiązanie:

 

  1. W zaistniałej sytuacji nie da się wygrać kontraktu bez udania się impasu kierowego. Wykonujemy go natychmiast. Jeśli się udał rozliczamy ręce – N pokazał 4 kara i 4 trefle. O tym ostatnim świadczy wist 2-ką.  Zatem w kolorach starszych pozostało mu 5 kart. Zgrywamy dwa górne piki nie zapominając o dwukrotnym odblokowaniu tego koloru. Następnie gramy kiera. Jeśli od N wyskoczy król nadrobiliśmy grając piki z góry. Jeśli nie impasujemy praktycznie w widno waleta pik kompletując 9 lew.

About

Zawodnik, trener, działacz, wybitny publicysta brydżowy. Wielokrotnie powoływany na stanowisko trenera-selekcjonera juniorów, pełnił funkcję kapitana reprezentacji Polski Juniorów na Mistrzostwach Europy. Jest pierwszym trenerem w Polsce, który uzyskał pierwszą klasę trenerską (1987).


Komentarze


Shortlink: