484. Schludne gospodarowanie zasobami…
Opublikowano 3 listopada 2014 w kategoriach Rozgrywka .
Rozwiązanie:
- Po ukazaniu się „Akademii” kierowej w ręce otwierającego blokiem, bez trudu umiejscawiamy króla trefl w ręce S. Pozwala to wygrać kontrakt z dużą pewnością jeżeli trzeciego kiera przebijemy schludnie 7-ką lub 8-ką pik, zachowując 4-kę dla komunikacji. W trzeciej rundzie pików dochodzimy do stołu aby przebić trzecie karo, po uprzednim zgraniu asa i króla w tym kolorze. Pozostało nam na obu rękach po atucie i po trzy trefle. Zagrywamy blotką spod asa i wkładamy 10-kę. Nawet jeśli S był od początku posiadaczem króla z waletem w treflach, jest w tym momencie zapuszczony i każdym zagraniem musi nam podarować 10-tą lewę.
Shortlink:
Komentarze