497. Kolejność zagrań
Opublikowano 29 stycznia 2015 w kategoriach Rozgrywka .
Rozwiązanie:
- Szlemik jest dobry, a szanse wygrania w kolejności to dobre położenie króla pik, podział kierów po trzy i jakiś lekko księżycowy przymus karowo-kierowy, a nawet kierowo-pikowy a także przymus podwójny. Najpierw zagrywamy pika do damy. Jeśli N skatuje naszą damę, dostajemy się do ręki, atutujemy, na króla karo usuwamy z ręki pika i przebijamy karo. Gdyby okazało się, że N posiada długość karową zgrywamy asa pik, przebijamy pika i gramy i trefla. Jeśli N miałby przy długości karowej 4 kiery znajdzie się w przymusie. Jeśli przeciwnicy nie pokrzyżują nam szyków możemy próbować doprowadzić do pięciokartowej końcówki:
♠ –
♥ KD72 ♦ – ♣ 6 |
♠ 6
♥ A5 ♦ 8 ♣ – |
Jeśli zlokalizowaliśmy długość karową u N może zajść przymus podwójny, bo na ostatniego trefla zrzucamy ze stołu groźbę karową i jeśli to S miał dla odmiany długość pikową, to on znajdzie się w przymusie.
Shortlink:
Komentarze