516. Wybrać najlepszą drogę…
Opublikowano 22 czerwca 2015 w kategoriach Rozgrywka .
Rozwiązanie:
- Konfiguracja kierów oferuje 75% szans na trzy lewy. Figurki treflowe są wartością dekoracyjną w rozdaniu. Dodatkowa lewa treflowa nie przybliży nas do wygranej więc impasowanie, czy ekspasowanie króla trefl byłoby zagraniem ćwiczebnym (żeby nie wyjść z wprawy przy impasowaniu). Największą, szansą na wygranie gry jest jednak przebicie dwóch trefli. Robimy to natychmiast po zabiciu asem. Drugiego trefla przebijamy 6-ką karo, zgrywamy króla karo i blotką dochodzimy do stołu, trzeciego trefla przebijamy damą karo i wchodzimy do stołu pikiem by odebrać przeciwnikom atuty. Weźmiemy w ten sposób 4 piki, kiera, 6 lew karowych i trefla. Do wygrania gry potrzeba tylko podziału atutów nie gorszego niż 4-1 i podziału trefli nie gorszego niż 7-2. Jeśli atuty podzielą się przychylniej możemy zaimpasować króla kier na nadróbkę.
Shortlink:
Komentarze