418. Przelicz algorytm zagrań…
Opublikowano 26 listopada 2015 w kategoriach Wist .
Rozwiązanie:
Przeanalizuj skutki kolejny zagrań:
- Zagrywamy damę kier.
Rozgrywający przebija, zagrywa asa trefl i trefla, którego przebija 10-ką pik (jeśli ją ma), zgrywa króla pik (powinien go mieć), asa karo, przebitką karo dochodzi do stołu, zgrywa asa pik i gra dobre trefle. Możesz wziąć tylko lewę atutową… 2.
2. Zagrywamy damę karo
Jeśli rozgrywający ma asa, a powinien mieć (jak nie ma, to lewa karowa nie ucieknie) to zabije nim, przebije karo, przebije kiera, zagra asa trefl i przebije trefla 10-ką, jeśli ją posiada, zgra króla pik, przebije trzecie karo i po zgraniu asa pik odegra waleta trefl, do którego musimy dołożyć do koloru. Weźmie w ten sposób 3 piki w stole, trzy przebitki w ręce, króla pik, asa karo i dwa trefle – razem 10 lew
3. Zagrywamy w trefla
Partner ma na szczęście 9-kę, więc rozgrywający będzie musiał wyrabiać trefle przebijając je 10-ką. Weźmie wtedy 3 piki w stole, przebitkę kier, trzy lewy treflowe i asa karo. Odda dwa kiery, pika i trefla. Jednak gdyby 9-kę trefl miał rozgrywający, łatwo wygrałby grę. Dlatego należy zagrać w:
4. Zagrywamy w figurę pik
Rozgrywający może popełnić błąd. Jeśli zabije asem i pokusi się o wyimpasowanie drugiej figury pik, to zabraknie mu lew. Powinien zabić królem, przebić karo, przebić kiera małym atutem, zagrać trefla i przebić trefla 10-ką, przebić karo i odciągnąć asa pik. Wtedy weźmie te same lewy co w poprzednich wariantach.
Całe rozdanie:
♠ A972
♥ W62 ♦ 9 ♣ ADW86 |
||
♠ 83
♥ AK10875 ♦ K108 ♣ 93 |
♠ DW5
♥ D43 ♦ DW6 ♣ K1072 |
|
♠ K1064
♥ 9 ♦ A75432 ♣ 54 |
Komentarze