- 612. Bez zachwytu nad licytacją…,
- 611. Wiesz co robi gracz?,
- WŁASNYMI RĘKAMI,
- 488. Co się dzieje 2?,
- 487. Co się dzieje?,
- 486. Przewiduj przebieg rozgrywki,
- 485. Z grubej rury…,
- 610. Wpuszczony – zatopiony…,
- 609. Narysować nadzieję…,
- 608. Impas „dusi” grę…,
- 607. Pressing…,
- Problem wistowy ekstra na rozruch przed majówką,
- Myślenie życzeniowe – rozważania o wychodzeniu przed orkiestrę…,
- 484. Nie wyrzucaj ważnych kart…,
- 483. Pozbądź się wstrętu…,
- 482. Masz wszystko w swoich rękach…,
- 481. Wybierz właściwe czarne…,
- 606. Matematyka, czy intuicja?,
- 605. Od czego zacząć?,
- 604. Jeden z dwojga…,
- 603. Gracz raz puszcza…,
- ZAGRANIA MISTRZÓW,
- 480. Do triady zabrało elementu „wciągnąć”…,
- 479. Problem dwupiętrowy… B,
- 479. Problem dwupiętrowy…A,
- 478. Jak nie zbłądzić?,
- 477. Sytuacja zdeterminowana,
- 602. Niebezpieczny przeciwnik…,
- 601. Jeszcze poczekajmy, jeszcze się nie śpieszmy…,
- 600. Zagranie omijające,
- 599. Rozgrywka koloru,
- TRZY WIELKIE SZLEMY NA STARCIE,
- 476. Taki sobie Merrimac…,
- 475. Zostań Clausevitzem…,
- 474. Bądź podstępny jak Danaj…,
- 473. Porachuj we właściwej porze…,
- 598. Manewr omijający…,
- 597. Wróć do Sienkiewicza…,
- 596. Którędy? Jak?,
- 595. Wybierz szansę bardziej prawdopodobną…,
- DOKĄD ZMIERZA BRYDŻ?,
- 472. Dobry furman?,
- 471. Jeden ma, a drugi może mieć malutko…,
- 470. Wejdź w skórę rozgrywającego,
- 469. Byle nie byle na razie…,
- 594. Cepem, czy kombajnem?,
- 593. Bez impasów nie wygrasz…,
- 592. Korzystanie z prawa…,
- 591. Wybór już na początku…,
- NA ODWROTNY SZTOS,