- 750. Kto nie ściąga atutów…,
- 749. Zachęć przeciwnika…,
- 748. Impasy duszą gry…,
- 747. Pomysły z piekła rodem…,
- OPEROWANIE MECHANIZMAMI RE-OPEN,
- 606. Z czym on kontrował?,
- 605. A na co Ci on?,
- 604. Znasz los Merrimaca?,
- 603. Pozycja zdeterminowana…,
- 746. Trzeba – jak u krawca – założyć…,
- 745. UB w akcji…,
- 744. Gorzki smak przebitki…,
- 743. Tę(m)pa gra…,
- Rozdanie na nowelkę brydżową,
- 602. Pośpiech w wypuszczaniu…,
- 601. Przebitka w dość długawym kolorze…,
- 600. Czy zdobędziesz się na odwagę?,
- 599. W skórze przeciwnika…,
- 742. Ferszlus trzeba roztrajbować…,
- 741. Poszukać malin…,
- 740. Impas dusi grę…,
- 739. 1 IMP piechotą nie chodzi,
- Wynalazki dobre, średnie i zbyteczne,
- 588. Kij w szprychy…,
- 587. Trzecia ręka płacze…,
- 586. Po coś Piatnik Ci tę kartę dał…,
- 585. Czy gracz puszcza?,
- 738. Jak nie jedzie pośpieszny, to trzeba podróżować osobowym…,
- 737. Jak się niema, co się lubi…,
- 736. Jak nie kijem go to pałką…,
- 735. Nie czas płakać nad rozlanym mlekiem…,
- SYTUACJE NIETYPOWE,
- 584. Chyba nietrudno trafić…,
- 583. Poproś o pomoc partnera…,
- 582. Ułatwij partnerowi…,
- 581. Poświęcenie…,
- 734. Znowu palcówka?,
- 733. Ladies first…,
- 732. Król impasów?,
- 731. Sopot Wyścigi…,
- SZYBKOŚĆ, CZY PRECYZJA,
- 580. Wódź na pokuszenie…,
- 579. Trochę pomyślunku…,
- 578. Zagranie sprawdzające…,
- 577. Czy trzeba być wróżbitą?,
- 730. Liczenie proste…,
- 729. Bądź szybszy…,
- 728. Jak w Rentgenie…,
- 727. Jeszcze poczekajmy, jeszcze się nie śpieszmy…,
- Zagrajmy to razem…,