- 276. Kill Point,
- 275. Jaki to manewr?,
- 274. Nie zapomnij o…,
- 273. Łatwo nie jest,
- 394. Asekuracyjny manewr,
- 393. Niech pomagają do końca,
- 392. Dobrze położona figura,
- 391. Dobrze położona figura,
- Drugie dno, a nawet trzecie,
- 93. Pojedynek gigantów,
- 272. Wbrew zasadom z wieku niemowlęcego,
- 271. Nie leń się,
- 270. Przesadne obawy,
- 269. Na pełny regulator,
- 390. Pokombinuj,
- 389. Zasłona dymna malutka taka,
- 388. Utrudnij im życie,
- 387. Uniknąć pułapki,
- 92. Intra sorpasso,
- 268. Za wąskie horyzonty,
- 267. Którędy po wypłatę?,
- 266. Co będziesz trzymał?,
- 265. Ważna karta,
- 386. Manewr ratunkowy,
- 385. Przez co i jak?,
- 384. Na jaką szansę zagrasz?,
- 383. Co najpierw?,
- Ocena ręki/Za wcześnie,
- 91. Fist to fist,
- 264. Jedyna szansa,
- 263. Jak to obłożyć?,
- 262. Pozycja lavinthalowa,
- 261. Naiwnych nie sieją,
- 382. Nie kop się z koniem…,
- 381. Wybór czerwonego?,
- 380. Za to nie wsadzają…,
- 379. Nigdy za dużo szczęścia naraz…,
- Frywolne zawody,
- 90. Perełka rozgrywki,
- 260. Co jest bardziej prawdopodobne?,
- 259. Blokowanie dobre w siatkówce,
- 258. Nie bój się,
- 257. Pierwszy wist,
- 378. Coś czarnego na dzień dobry,
- 377. A to ci parada…,
- 376. Punkty są, kolor jest, brakuje lew,
- 375. Nic trudnego,
- 256. Czy trafisz wist?,
- 255. Policz starannie,
- 254. Powstrzymać odruch,